Camperwereld.

16 juli 2019 - Richmond, Canada

Na een uur wachten waren we eindelijk aan de beurt.We moesten onze tassen en koffers meenemen het terein op daar zou onze camper staan.Alle campers zijn genummerd ons nummer was er niet...

We moesten even wachten, maar die man bleef weg. Vanuit onze ooghoek zien we die man onze camper wassen!

Okay we wachten nog wel even geen probleem joh.

Nadat alles gecontroleerd te hebben kunnen we dan eindelijk op pad.

Eerst maar een winkel opzoeken.

We hebben een kaartje meegekregen maar belanden in een volgend district, gaat lekker.🤦🏼‍♀️

Gelukkig hebben we de Tom Tom van Henno en Eva mee, wereld dingen!

We hebben het wagentje volgeladen en hebben eerst maar eens lunchen daar waren we echt aan toe!

Ok volgende onderneming op naar de boot!

In tasawassen nemen we de boot naar Victoria. Een prachtige vaart!

Eenmaal van de boot opzoek naar een Camping. We hebben geen campingboek meegekregen ka alles werkt via een App dit dus ook.. We vinden al snel een mooie camping. Gelukkig nog 1 plaatsje vrij😃 weer rust in de tent eh camper.

We eten een broodje ei en lopen nog even langs het strand prachtig uitzicht. 😃😍We zien de maan komen en de zon gaan. En we zien nog een zeehond.

Marije valt als een blok in slaap en we schrijven met Leon in zn dagboek hij geeft deze dag een 10😉