Circle marine drive

16 juli 2019 - Lake Cowichan, Canada

Na het ontbijt rijden we de circle marine drive via Sooke ,Port Renfrew eindigen we bij Cowichan Lake en staan op de camping Lake Vieuw Park Campsite. Een prachtige rit met helaas weinig stops. We beginnen de dag met het legen van de tanks en het vullen van de watertank. We legen het op een camping en vragen de eigenaar nogmaals hoe het in zn werk gaat.( eens moet de eerste keer zijn voor dit niet zon smakelijke klusje) Nadat we de camper naast het lozingsputje hebben geplaats en de slangen willen aankoppelen ziet een Canadees al snel dat dit de eerste keer is en hij ons graag even helpt. Okay ,ga je gang🤪 kleppen worden geopend en daar gaat de inhoud het putje in, simpel dus.

Onderweg merk je nog eens hoe belangrijk het is de spullen goed vast te zetten in de camper de koelkast deur vliegt open en de inhoud vliegt door de camper.

Goed inklemmen dus.

We gaan naar French Beach een prachtig strandje met een fantastisch uitzicht. Veel aangestrande bomen. We lunchen gelijk even en rijden dan door om een campingplaats te vinden. Gelukkig vond ik een campinggids bij het strand, altijd handig! We vinden dan onze 2 e kampeerplaats bij Cowichan lake