Dinsdag 14 Juli

14 juli 2020 - Châtillon, Frankrijk

Zo vandaag begint de dag iets beter, niet zoveel last meer als gisteren. We zijn er voor ons doen redelijk op tijd uit🤭

Het is vandaag een feestdag in Frankrijk🇫🇷

We beginnen met een lekker ontbijtje en gaan even douchen. Nou ja even, er wordt ons verwezen naar boven op de berg naar het douche gebouw te gaan. We hadden het gisteravond al wat door, je verbrandde bijna onder de douche niet normaal hoe heet. Dus er zal wat mis zijn met de apparatuur. Dan maar even weer de klim naar boven. Ja onze kuitjes worden flink op de proef gesteld🤪.

Daarna gaan we lekker even een boekje lezen en stappen in de auto om de omgeving maar eens verder te verkennen.

We besluiten de route des lacs te rijden. Maar ja iets aangeven in Frankrijk blijkt best moeilijk, waar begint de route en welke borden moeten we volgen????

Maar nadat we de borden hebben gevonden, blijkt dit ook weer prachtig te zijn! Het is een heel afwisselend landschap. Dan rijd je weer in Engeland/Schotland dan weer in Canada. Maar het is toch de Jura in Frankrijk.

De route loopt langs het grote meer Lac Vouglans. Door kleine dorpjes en gehuchten door kleine straatjes en steile wegen. Het is hier prachtig en zullen zeker  es terugkeren.

Dan is het alweer 17.00 en de kids willen zwemmen! Dat hadden we toch beloofd! We zijn nog niet terug of de zwemkleding weer om het lijf en rennen naar het zwembad. Ik typ nog even mn verhaaltje en ga dan maar weer eens aan de slag met het eten. Of zou Patrick??

Het was weer een geslaagde dag, morgen pakken we onze spullen weer bij elkaar en trekken dan nog 2 uurtjes verder, naar een camping waar we al eens eerder zijn geweest. De kids mochten kiezen en wilden graag nog eens terug naar deze camping.

We hebben inmiddels al contact gehad en zijn daar ook van harte welkom.

Jullie horen morgen weer😃

Groetjes vanaf de camping!

Familie kiekje

1. Mo:
    14 juli 2020
    Ziet er heerlijk uit allemaal !
  2. Familie Bleijs:
    Is het ook!!
  3. Gerina:
    15 juli 2020
    Leuk zeg, prachtige omgeving. Veel plezier
  4. Familie Bleijs:
    Dank je wel!