Ik ga op reis en neem mee.

26 april 2022 - Luxemburg, Luxemburg

Een leuk spel! En wie was er nu het beste in? Brian weet jij het nog?

Goedemorgen, vandaag vieren we als eerste de geboortedag van mn zussie! Van harte Gefeliciteerd !šŸŽ‰Ā

Gefeliciteerd!šŸŽ‰

De wagen weer volgeladen, en special voor Marco de plasemmer is ook meešŸ˜‰šŸ˜ƒde fietsen op de wagen, we gaan dr weer voor! Welke kant op? We gaan eerst richting Luxemburg en dan zien we het wel! We gaan voor mooi weerā˜€ļøĀ

Onderweg!

In de auto de radio aan en de kids kijken een film. Leon heeft vorige week 2 Kameleon films kunnen bemachtigen bij de 2 e hands winkel inĀ Oosterwolde. Koning te rijk! Die moeten er natuurlijk eerst in. Opeens komt er een veelĀ gelach vanaf de achterbank. Leon: ik zie piemels! Ik kijk verschrikt Patrick aanšŸ˜³het zou toch niet zo zijn dat ze in het doosje van de KameleonĀ een porno film hebben gestopt? Na navraag blijkt dit gelukkig niet zo te zijnšŸ¤¦šŸ»ā€ā™€ļøšŸ¤£šŸ¤£het hoorde in de film thuis.

Ja en vanmorgen al veel broodjes ei gemaakt dat hoort er natuurlijk bij. Marijn: memories!!!

Achter mij schalt het zingen van Marije. Genieten! De vakantie is begonnen!

Ā

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf ā‚¬ 21,95.
reisdrukker.nl

Fotoā€™s

1. Minela:
    26 april 2022
    Zijn die films wel voor de kinderen?šŸ¤Ŗ

Veel plezier en heel terugkomen.

Liefs onsšŸ˜™