Daar gaan we!

13 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen om 5.50 uur stond onze fantastische chauffeur voor de deur. Omstreeks 6.00 uur zijn we dan vertrokken. Onderweg een broodje ei en wat te drinken en boter kaas en eieren gespeeld en galgje.

Galgje met kids van 7 jaar is eumeunig moeilijk, maar ik heb het  geraden 🎉 makdoneltz🤣🤣

Voor de deur afgezet.De drukte valt mee. Er werden 3 bakken uitgehaald waar allemaal in gesnuffeld moest worden🧐stinkschoenen van Patrick🤪 een selfiestick en het leesblaadje van de Vedias.Alles weer in de trolley en op naar de paspoort controle. No problemo

En ik geloof dat we toen heel Schiphol hebben gezien. Man man pier D57 is andere kant van de stad.

Nu maar wachten, mensen kijken, neuspeuteren, en wat nog meer, we hebben ruim de tijd.

En dan het vliegtuig in🛫

1. Jannie:
    13 juli 2019
    Had Patrick niet van te voren zijn collega's ingelicht dan.. Dar hij ook zijn schoenen mee neemt. Niet slim buurman had je zomaar een kwartier gescheeld. 😀😀😀 goede reis en veel plezier.
  2. Martine:
    Makdoneltz prachtig!!
  3. Wilma:
    13 juli 2019
    Leuke foto's. Schiphol is al een beleving op zich voor de kids. Leuk jullie blog te volgen. Zara is ook zeer geïnteresseerd. Best gek Leon en Marije aan de andere kant van de oceaan 😅