Hotel

13 juli 2019 - Richmond, Canada

De gratis shuttle service komt al snel, de ene na de andere shuttle service van allerlei hotels komen voorrijden Dus goed lezen waar je in moet stappen. Marije is bekaf en had in het vliegtuig al buikpijn en diarree😞ze wil eigenlijk naar huis. Nadat de bus is aangekomen zegt ze dat ze nodig naar de wc moet.(wij maar hopen dat het hotel niet ver rijden is).Een aardige chauffeur rijd ons naar het hotel.Onderweg hebben de kids ogen tekort(de bergen, andere auto’s en vracht auto’s )wordt het wc bezoek al gauw vergeten, gelukkig😃.

Bij aankomst wordt eerst weer de bagage uitgeladen en checken we in.We worden verwacht gelukkig😃

Je gaat er altyd vanuit dat het goed geregeld is maar fijn dat je daar een bevestiging van krijgt. De kids krijgen gelijk een rubber duck en willen dan gelijk in bad🤪

We slapen op de derde verdieping en kunnen gelukkig met de lift. Een leuke lift want het lijkt net als of je in een luchtballon staat.

De kamer sleutel werkt en er komt achter de kamerdeur,2 grote bedden, een badkamer en een grote kast en airco te voorschijn.

De bedden worden even goed getest door de kids oftewel flink besprongen en worden goedgekeurd. We kunnen het niet afkijken of ze hebben de kleren van het lijf, want ze hadden tenslotte een badeend gekregen, in bad zullen ze!

Ik ben gelijk met mn Canada map weer naar beneden gegaan want de camperverhuurder moet nig gebeld, want ze zijn op zondag gesloten.Wat ik ook probeer bij de balie van het hotel ik krijg geen contact met Cruise Canada.Nadat de mensen van de balie me heel behulpzaam zijn besluiten we maar het 24/7 nummer te bellen.

Eerst kunnen ze het reserveringsnummer niet vinden, dan onze naam niet, vind het nu wel een beetje spannend, komen we op bladzijde 3 toch nog een nummer tegen wat overeenkomt met de reservering.pffff.Mw aan telefoon geeft aan dat ze me doorverbind met Cruise Canada Vancouver, ja dat betekend dat je weer geen gehoor krijgt.

Weer opnieuw gebeld 24/7 nummer..en overlegd wat ik nu moet..Ja ze zijn er inderdaad denk ik niet meer mevrouw, het is immers al sluitingstijd geweest...

Maar goed, overlegd dat we dan maandag ochtend contact opnemen en dat het goed moet komen.

Ok dat was dat dan.

Nog even naar de overkant gelopen naar de Makdoneltz😉🤪en een beetje buikvulling gehaald.Ervaring leert dat je anders trek krijgt in de nacht.

Het is nu 2.00 uur en iedereen klaarwakker🤪nog even wennen hier😃

1. Nicolette Bleijs:
    14 juli 2019
    O jee wat een stress , maar komt vast wel goed 😘😘
  2. Jannie:
    14 juli 2019
    En dat op de 1e dag..... komt vast goed.
  3. Mo:
    14 juli 2019
    Spannend allemaal, komt vast goed. Lekker uitrusten voor het vervolg van het avontuur !
  4. MJ:
    Och jee wat een roerige 1e dag! Maar het komt van in orde met jullie camper! 🍀