Inpak stress

11 juli 2019 - Wijster, Nederland

Patrick en ik hebben de laatste werkdagen erop zitten en Leon en Marije moeten nog 1 dag naar school..oftewel de vakantie komt eraan!En ja, dan begint het...misschien kennen jullie het wel....de inpakstress.Hoeveel koffers nemen we mee en wat moet er in?

We weten van voorgaande keren dat het erg wisselend weer kan zijn  van winterse buien tot zonovergoten dagen.Dat betekend dat je vooral in laagjes moet kleden.

Je komt erachter dat je kids  weer niet in hun kleding passen en weer naar de winkel vliegt om ook daar maar een nieuwe gaderobe voor aan te schaffen. Dat als je thuiskomt het blijkt dat  jouw smaak , niet helemaal de kids hun smaak is en wederom met die zelfde tas weer terug naar de winkel gaat want als ze iets niet mooi vinden ,het dan ook echt niet van plan zijn om aan te trekken!

Nadat je alles op orde denkt te hebben moest ook nog een was gedraaid worden want daar zit een lievelings broek of trui in die toch ook mee moet.

En dan het inpakken..Hoe krijg je zoveel mogelijk spullen in een koffer? En stel voor net als laatst op schiphol ,dat ze je bagage gewoon laten staan dan moeten de belangrijkste dingen toch echt in de handbagage.

Ok we schieten op, eerst maar eens kijken op hoeveel kg we zitten per koffer. 30? 30? Je mag maar 23 kg per koffer mee. Oh nee dit meen je niet !Hebben we dan toch niet genoeg koffers? Totdat je opeens bedenkt, zo zwaar kan dit helemaal niet zijn.En nog eens goed kijkt ,aha de weegschaal staat niet op KG maar op LB. Dat betekend dat ik nog niet gek bezig was met inpakken en des te meer mee mag nemen.

Morgen eerst naar de huisarts want ik heb al 3 dagen last van mijn rechteroor. Druk in mijn oor een constant oorsuizen. Toch even laten checken voordat we problemen krijgen in het vliegtuig of in Canada. En dan de laatste spullen inpakken.

1. Zussie:
    11 juli 2019
    Leest weer heerlijk weg zus
  2. Linda:
    11 juli 2019
    Succes met de laatste acties voor jullie reis!