Next story

8 juli 2020 - Ettelbruck, Luxemburg

We hebben allemaal goed geslapen. Marije moest er om 2.45 uur nog een keertje uit om te plassen. Maar we werden ‘s ochtends on half 7 weer wakker. Heerlijk vakantie🤪 We hebben onze baguette opgehaald en konden lekker buiten ontbijten.

De kids konden daarna lekker in de speeltuin spelen. We hebben een wandelroute opgezocht en rijden naar de locatie waar het zou zijn. Eenmaal daar zijn ze daar de boel ook aan het opbreken. Ze zijn zoveel met de wegen bezig. Maar goed een parkeerplaats konden we ook niet vinden, alles stond vol. Toen maar besloten richting Vianden te rijden. Daar kom je zo in de middle of nowhere een covid-19 test tenten tegen. Gewoon een landweggetje waar je door de tent heenrijd waar je getest wordt.( denk doorgestuurd door huisarts) Toen voorbij het kasteel Van Vianden gereden en toen boodschappen gaan doen en even terug naar de camping.

Wat gedronken en gegeten en opnieuw een wandelroute opgezocht. Nu een belevingspad bij Hosingen. Het begon helaas te regenen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Een goede 3 km met leuke spel onderdelen.  Ook stond bij de scholen en zwembad weer covid-19 test tenten.

We zijn er inmiddels achter waarom er een mondkapjes tekort is. Hier in Luxemburg zijn ze😉

17.30 waren we weer op de camping.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade