Bonjour!

4 augustus 2023 - Montbarrey, Frankrijk

Daar zijn we weer! Leon miste onze reisverhalen dus bij deze gaan we maar weer wat plaatsen! Gisterochtend om 7.15 vertrokken.

63964C39-B598-4AC0-B280-6C88793E3065
Geen fietsen mee dit keer. De camping was al besproken dus daar geen zorgen over. Na 1 x in de file te hebben gestaan en 2 x een afschuwelijk ongeluk te hebben gezien, draaien we bij Dole de tolweg af. Nog een paar minuten rijden en we zijn op    onze bestemming. Er wordt nog een opmerking geplaatst dat er veel zipplinen zijn maar we moeten Marije toch teleurstellen, dit zijn de elektriciteits draden🤣. Eenmaal op de camping werden we gelijk naar onze plaats begeleid door de campingeigenaar met zn golfkarretje. Er staan veel mede nederlanders. We konden vrij snel de tent in de benen zetten. En Leon en Marije wilden gelijk zwemmen.

1C98637C-174B-41D1-A785-66F11A16472A

2B5752F2-295F-4D55-8863-DEC0E3351202
en daarna een potje voetbal.

12E0B3EF-3CEC-4412-B2B0-74509DFFD70A
Ja de winkels zijn al dicht, dus maar even een pasta.

5BEFCD58-D2D1-4CCE-8877-7740522C951B
Na het eten maar even een rondje camping. Okay er zijn iets meer plaatsen als verwacht. Bij een uitvloei van een rivier staat al iemand te vissen. Interressant: wat voor aas en wat vang je?

We lopen verder en het werdt al wat donkerder. We zien 2 zwarte schimmetjes het water ingaan. Nadat we net gehoord hebben dat er hier ringslangen door het water zwemmen gaan we eens kijken. Het zijn ordinaire babyratten. Zie video.

Ook even bij de rivier gekeken. Zie video. En er waren ook vissers, ze wilden een meerval vangen met smac.

Dan maar besloten om naar bed te gaan. Het regent de hele nacht..heerlijk geslapen.

1. Nicolette Bleijs:
    4 augustus 2023
    Bah ratten in het water, ga er maar niet in zwemmen. Veel plezier 😘😘😘😘