De blog uit Kautenbach woensdag.

21 juli 2022 - Kautenbach, Luxemburg

Hoi hoi daar zijn we weer! Nu vanaf camping Kautenbach Luxemburg. We zijn gisteren ongeveer om10.00 uur vertrokken met de wagen volgeladen en we hadden besloten de fietsen thuis te laten. Nadat ik S nachts nog eens getest had op covid omdat ik last van mn keel begon te krijgen (overigens negatief) zijn we met volle moed vertrokken.

We hadden besloten via Duitsland te rijden ivm de verwachte drukte rondom Luik. Het was een lange warme rit. De airco stond aan maar had er erg moeite mee. Na nog een plaspauze ingelast te hebben, werdt Marije in haar rug gestoken door een wesp. Die wesp wilde meereizen denk ik , maar dit was de stoel van Marije! Heel vervelend! Gelijk uitgezogen en na de beet erop. Een blikje koud drinken er maar tegen aan en hopen dat dit wat verlichting zou brengen.

Na de naar ons idee veelste lange rit kwamen we bij de camping aan. Okay dit is een iets grotere camping dan we dachten maar goed we zullen zien. In iedergeval heel veel nederlanders! Nadat we ons bij de receptie hadden gemeld, waar ook nederlands werdt gesproken, kregen we een papier mee waar plaatsen waren gemarkeerd waar we konden gaan staan met de hoeveelheid nachten .

Daar gingen we met het papiertje en met een pen, let’s go! Naar meerdere plekken te hebben bekeken en vele mensen ons tips gaven waar toch de beste plek zou zijn hebben we plaats 54 uitgekozen. Bij een boom die schaduw kan geven en waar geen vieze besjes aan hangen😜.

Patrick en Leon gingen terug naar de auto om die naar de plaats te rijden en Marije en ik terug naar de receptie. Waar we toch even moesten doorgeven dat plaats 14 echt bezet was. Ach ja zei de dame sommige mensen houden zich niet aan de regels. Okay ook een eye opener🤨

Met goede moed de tent opgezet en toen kwamen we er helaas achter dat het weer in de tent is gekomen.😩We hadden toch echt het idee dat het er droog in was gekomen. Helaas pindaboter hopen dat de tent nog maar water dicht is dan redden we ons weer.

Leon en Marije wilden natuurlijk lekker in de rivier spelen. Vissen vangen!
Op zoek naar een supermarkt; het was al wat aan de late kant maar we moesten het toch redden voor 20.00 uur een winkel te vinden? Na hele fijne haarspeldbochten en maar op google maps een supermarkt te hebben ingetoets… waar we ook heen reden of de winkel was dicht of er was er gewoon geen op het aangegeven  maps kaartje🤷🏻‍♀️Zal de directeur wel wonen n gewoon een woonhuis🙊een winkel is het in ieder geval niet. Okay geen kans van slagen voor 20 uur maar weer terug naar de tent. Morgen maar weer eens op zoek.

Ondertussen komen de eerste druppen op de ruit en rijden we naar de camping. Toen hebben we daar maar knakworsten, spaghetti en saus gegeten. En begon het serieus harder te regenen. Nog gauw even de luifel opgezet hieronder konden we droog eten. En maar kijken of het niet nat werdt in de tent.🤞🏻 Het lijkt allemaal goed te gaan.😃. We kunnen rustig gaan slapen. De kids vallen gelijk in slaap. Wij gaan alletwee de douches nog even uitproberen. En ik moet zeggen wat een heerlijke douches. Werkt op een timer maar prima👍🏻

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zussie:
    21 juli 2022
    ❤️
  2. Jannie:
    21 juli 2022
    Echt, ik lig altijd dubbel hoe jij het omschrijft......😁