Ochtend @camping ps. Vergeet je tandenborstel niet!šŸ™Š

21 juli 2022 - Kautenbach, Luxemburg

Vannacht heeft het geregend maar alles is nog droog, nou jaĀ droogā€¦ Marije haar schoen heeft ergens onder de drup gestaan.. doorweekt. Vorige vakantie kon ik me ook nog herinneren dat de schoenen en laarzen in de boom hingen te drogen..

A fijn,ik en Marije worden wakker met behoorlijk last van onze keel en Marije hoest nog behoorlijk. Gelukkig hebben we de hele kruidvat aan medicatie mee. Hoestdrank, asprine en af en toe een strepsil komen we dag weer mee door.

Op naar die lekkere douches aan de andere kant van de camping. Want ja dat had ik nog niet verteld we staan bijna tegenover een toiletgebouw maar we kwamen erachter dat de douches gewoon op dit moment worden verbouwdšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø.Best handig in de grote vakantie met heel veel mensjes op de camping. Maar goed de douches maken het weer goed.

Toen maar eens even gekeken waar de camping winkel is en of we hier misschien een broodje kunnen scoren. Want gisteren konden we geen brood meer bestellen. Okay okay ze hebben hier best nog wat. En jawel een stokbrood en 3 croissants hadden ze ook nog voor ons. Wat een ontbijt feestšŸ„³ Blij met een ei erbij.

959A2C34-E7A6-4068-B3D6-A9F51113E563

Kids konden daarna niet wachten de rivier weer te inspecteren of er nog visjes zijnĀ en ze komen met een kleinĀ monstertje thuis. Het blijkt een rivierdonderpad te zijn. Zo leuk dat vissen , vooral als het Ā water over je laars gaatšŸ™ƒ let wel object 2 wat moet drogen.

CF631BD5-992E-42FF-9A2D-A623A6C66F7F
Ā

We gaan met zn 3 tjes eens even de camping ontdekken. Er zijnĀ 2 nubischeĀ geiten en wat kippen in een hok. Een ping pong tafel en we hebben eenĀ potje tafelvoetbal gespeeld. Ook is er een animatie ruimte maar die zit dicht.

3752CC75-91DE-415D-B49B-51C3D556BA73

Tja toenĀ stonden er weer vissers langs de kant, Leon en Marije weer kijken ;ā€™Mam we komen straks wel hoor!ā€™ Tuurlijk schatjes mama maakt de ronde zelf wel af.Ā
Eenmaal bij de tent dacht ik even te gaan tandenpoetsen. Tandenborstel wegā€¦ vergeten bij de douches. Hopen dat hij er nog ligt.. Pfff gelukkig, ik ga echt niet met iemand anders zijnĀ borstel poetsen!

Bij de tent even wat drinken en de kids gaan, jeĀ raad het al:vissen. Vissen is op zich okay maar je bent er altijd zelf ook druk mee. Draad in de knoop, verkeerde maat haak, wat voor aas? DobberĀ verplaatsen. Gelukkig kan deze moeder wel wat en zelfs de buurtkids weten we me te vinden :kom maar mee,want onze mama die kan dat wel.šŸ˜‰šŸŽ£

CBA0728D-C700-4A45-969B-587CB57881D7D246EF57-E059-4611-AB65-DC0758565EDF

1. Zussie:
    21 juli 2022
    Waar is die handige pappa gebleven dan??
  2. Nicolette Bleijs:
    21 juli 2022
    Die handige papa heeft zeker vakantie ?? šŸ˜‚