Een nieuw avontuur.

29 april 2024 - Poupehan, België

Ja we kunnen weer met de 🏕️op vakantie!

Vanmorgen de laatste spullen in de tas en dan op naar ons buurland België🇧🇪 We hadden de camping al gereserveerd die Leon had uitgezocht. De rit was Leon dit keer te lang. ‘Poah ik ben dr klaar mee’ Het is druk op de weg vooral met vracht verkeer.  Het laatste stuk lekker hobbelen over de Belgische wegen, door het bos een mooie rit. Bij aankomst beviel de plek meteen. Wat een goddelijke stilte hé mam?

IMG_1032IMG_1033

Een alleraardigste dame bij de receptie. Even uitleg over de douche en de broodjes service. En dan kunnen we aan de uitdaging beginnen; de nieuwe tent! Als echte raskampeerders gaan we deze uitdaging aan en warempel hij staat zo in de benen.

IMG_10348ADA64B0-C306-46A4-B553-9B11604C5963 IMG_1042

Leon en mama maken nog een rondje over de camping, we zien de forellen zwemmen, schade aan de bomen, zou er een bever zijn? We zien al gauw een beverrat en bijna bij de tent een ijsvogel.

We kijken even bij het restaurant en de frietkot vandaag niet open.

IMG_1046IMG_1043IMG_1045Ook zagen we schoenen die iemand jaren geleden had verloren denkt Leon🤭

We staan aan een heerlijk kabbelende beek en het zonnetje is er nog bij. Heerlijk voor de tent genieten. De kids zijn bij de buren 2 verderop want daar zijn ze een poging aan het doen een vuurtje aan te maken die pyromanen van ons die weten er wel raad mee🔥🔥

IMG_1049
Er zitten ook gekke mensen in de tent🙃

En warm eten tsja.. wat word het vanavond de winkels zijn dicht. Ah,knakworstjes rijst doperwten en worteltjes, maag vulling. De kids hebben het  weer voor elkaar om straks marshmallows te roosteren boven het vuur bij de buren. Gelijk een toetje zullen we maar zeggen.
Het werd nog mooier de buurman zegt : ronde 1 warme choco ronde 2 marshmallows. De kids genieten weer vol op!

IMG_1050IMG_1054IMG_1055IMG_1056

IMG_1057
De avond valt een lekker kopje thee en straks zien hoe het hier slaapt.

Tot morgen!

1. Marije:
    30 april 2024
    Klopt het was een erg leuke dag

Jouw reactie