Dinsdag 30 April

30 april 2024 - Poupehan, België

De eerste nacht in de nieuwe tent zit erop. De hele nacht heeft het gemiezerd, ik alweer bang dat ik naar de potten en pannen moest grijpen, maar nee Selien we hebben een nieuwe tent ,rustig! Je mag er nu vanuit gaan dat alles droog blijft. En dat was zo ,de binnen tent zit er nog niet helemaal goed in her en der raakt het het buitendoek. Als we uit bed stappen moeten we nog maar eens kijken.

IMG_1070

De wekker niet gezet, maar de interne wekker zei het is half zeven ,eruit.!Het is vakantie! Puzzelboek maar te voorschijn gehaald. De rest van de familie slaapt nog wel even. Leon komt er om 7.30 uit, kunnen we al brood halen? Nee dat kan pas om 8.30 uur ook maar mee puzzelen😉

Als de familie Doorzon op is ,wordt er brood gehaald en gegeten. De zon begint te stralen en na het douchen zitten we al snel in de voortent en het voordeel die kan aan de voorkant los geritst.

IMG_10621F13338A-D459-4417-B0AC-20FA9B62483B

Het word al snel echt warm en de korte broeken komen uit de tas en al snel staan de kids in het water. Leon op zijn crocs wadend langs de kant, opeens spurt hij eruit, daar gaat hij!!! Daar gaat hij!!! Zijn visnet wordt gauw gepakt. Daar drijft een soort van nieuwe eend in het water; juist ja zn croc croc!. En het is hier snel stromend water. Maar hij heeft hem!

CF175A3B-6B57-4EAB-8CC6-34B033958B42

Er wordt nog een poging ondernomen om te gaan vissen.

IMG_1064IMG_1065

IMG_1066
Ook leuk dat hier de kano’s en kajakken voorbij komen, dat willen wij nu dus ook🤪

IMG_1073
We gaan even op zoek naar een supermarkt en slaan even wat te eten in.

Inmiddels is het bijna 3 uur laten we maar gaan lunchen. Oftewel geen besef van tijd=vakantie.

IMG_1075
Op het menu hamburgers!

IMG_1076Droog glutenvrij bolletje

IMG_1077

IMG_1078
Hier houden wij het wel even vol!Gezellig!

IMG_1079Er wordt wat geluierd

IMG_1074Hout gesprokkeld

IMG_1080Getekend

1d1bbb4a-b9b4-41de-90ff-1d84692f0edfEn gevist

e96b4742-b809-4bf8-939e-92ba57780c80
Het is kwart over zeven en we beginnen maar eens aan het avondmaal.

voor degene die zich afvragen zijn ze al lek geprikt door de muggen. Het valt ons nog reuze mee.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl