Donderdag 16 Juli

16 juli 2020 - Artemare, Frankrijk

Vanmorgen waren we op tijd wakker. De afgelopen tyd konden we lang slapen omdat het koud was ‘s nachts. Leon en Marije sliepen zelfs in de onesie anders hadden ze het te koud. Hier is het een ander verhaal. Het is warm in de tent.

Er is geen broodservice omdat er te weinig mensen op de camping staan. We hadden nog wat verpakte croissants liggen dus dit hebben we maar opgegeten met een gekookt eitje.

Het is vandaag bewolkt ⛅️en dat doet ons besluiten om naar de Decathlon te gaan. We gaan even andere zwemkleding halen.

Deze winkel staat in Grésy sur aix. Navigatie ingesteld en daar gaan we. Ik weet niet hoe mijn man de navigatie altijd ingesteld, maar ook deze keer gaan we naar mijn idee een route die ik anders zou plannen. We komen een bord tegen dat je daar beter niet kunt gaan rijden met een vrachtauto/camper. Uit vorige ervaring betekend dat niet veel goeds en zeg tegen patrick dat we misschien beter om kunnen keren. Leon zit voorin en zegt nee joh gas dr op! Ja hoor stijl weer een berg op. Ja, leuk hoor vooral als we ook nog autos tegen komen op deze smalle bergweg. Jippie hebben wij weer. Pff heb het zweet losen Leon vind het al te mooi. Marije kijkt naar een scherm en krijgt niks mee. Als we zeggen;kijk Marije wat een uitzicht. is het: o ja. We kijken uit over het meer van bourget.

We rijden nog door een tunneltje ook lekker krap.

Gelukkig we zetten de daling weer in...

Aangekomen bij de Decathlon begint de zoektocht naar een passende zwembroek.

Gelijk daarna gaan we nog even boodschappen doen.

En we gaan terug en jawel..... over de berg.

Bij terugkomst springen de kids gelijk in het zwembad en ik waag ook een sprong, ahhhh koud.

Ik ben dr snel klaar mee maar Leon en Marije sprongen erin kwamen eruit en douchen. Kleren aan. Weer het zwembad in douchen kleren aan. Dit deden ze nog 2 x.

Rond 19.00 gegeten en daarna was er ‘s avonds nog wat voor de kids. Het bleek een dans competitie via de xbox 360. Wie het meeste punten scoorde had gewonnen en won een prijs. Leon en Marije hebben ook meegedaan. 💃🕺Het was super gezellig. Het is nu 22.15 en de kids duiken het bed in.

Wij gaan nog even wijnen, wijnen wijnen💃🕺

1. Nicolette Bleijs:
    17 juli 2020