Van Ettelbruck naar Châtillon.

10 juli 2020 - Châtillon, Frankrijk

Vanmorgen ons boeltje maar weer bij elkaar gepakt. Op naar Frankrijk!

Altijd mooi te zien wat voor auto’s je voorbijgaan in Luxemburg; een paar Ferrari’s, Lambourghinni’s je kijkt je ogen uit. En dan bij de tank ook nog naast 1 komen te staan. De mensen zitten erin gepropt maar het gaat om de status .🤪.

We konden goed doorrijden en de planning was om naar de Jura te gaan. Op aanraden van een campinggast in Luxemburg getogen naar die camping.
De navigatie brengt ons via allerlei landweggetjes die kris kras door de landerijen vloeien bij de camping Domaine de l’ epinette.

Aangekomen is het een iets grotere camping waar we normaal voor zouden gaan, maar er is een zwembad en dat wilden Leon en Marije zo graag. Ons aangemeld bij de receptie krijgen we eerst de kaart van de camping in handen, om te kijken welke plaats onze voorkeur geniet uit een 4 tal paatsen. De eerste keken we zo een stacaravan naar binnen en tegenover het zwembad. De 2 e zat precies op een hoek, de  3 e lag veel gravel en de laatste was een ruime plek, dit stond ons wel aan. Leon even niet want hij wilde bij het zwembad. Toen ik zei dat wij de tent op gingen zetten en hij met Marije mocht gaan zwemmen was het gelijk okay.

Daar stonden we met z'n tweeen gezellig de tent weer op te zetten, en gelijk de luifel ervoor geplaatst. Toen de kids terug waren van het zwemmen, hebben we nig even boodschappen gedaan in een dorpje verder op. Prachtige omgeving hier!

Nog even oma gebeld, ze is jarig vandaag!🎉

Aangekomen bij de tent begonnen we met eten koken. Toen volgde een wolkbreuk wat een bui, onweer erbij. Gezellig. Gelukkig hadden we de luifel erbij opgezet vanmiddag want deze is ook waterdicht.

We konden door blijven koken en het werdt een picknick diner in de tent. Een keer wat anders😃. Ja de tent is gelukkig waterdicht.

De afwas gedaan en gedouched. Even nog een boekje voor de tent lezen( het regende toen nog) en dan lekker slapen.