Onderweg en aankomst op camping.

7 juli 2020 - Ettelbruck, Luxemburg

Nou dat was een super rit, echt er is haast geen vakantie verkeer bij arnhem gingen we pas een camper voorbij ,moet je nagaan. In België was het weer even spannend, stond daar opeens haaientanden op de snelweg🤪ja daar moet je even voor stoppen.En een boel gekronkel om op de juiste weg te komen.We  hebben 2 x een pitstop gehad en reden al vlug Luxemburg in. Nou zegt Marije is dit nu Luxe?NOT!!!🤣🤣🤣het verwachtings patroon lag iets hoger voor Marije geloof ik.🙃🤪

Eenmaal bij de camping werden we hartelijk ontvangen. De eigenaresse vertelde dat er bijna geen mensen op de camping stonden. Wat een logisch gevolg natuurlijk is van de corona.

De regels in Luxemburg: openbare gelegenheden/ winkels moet een mondkapje verplicht. Betrappen ze je zonder volgt een boete van 145 euro.Daarnaast 2 meter afstand. Ook hier bij de toiletgebouwen moet je bij naar binnen gaan een mondkapje dragen. En er mogen 8 personen in het toiletgebouw aanwezig zijn. Maar goed die waren er niet 🙃.

We mochten zelf een plekje zoeken. Het is echt helemaal leeg 😳 maar goed lekker plekje opgezocht, dicht bij de speeltuin en toiletgebouw op normale loopafstand.

De tent hadden we snel opgezet nog sneller dan die nederlanders een terras hoger die alleen maar een luifel aan de caravan hoefden te maken 👊🏻.

Nu kan het genieten beginnen...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marloes blaauw:
    7 juli 2020
    Het genieten is begonnen 😘!