Het avontuur bijna ten einde..

1 augustus 2019 - Calgary International Airport, Canada

We worden voor de laatste keer wakker in Rocky( de camper) zoals Leon en Marije het noemen. Na een roerige nacht met veel regen en onweer. Ik heb bij Leon boven geslapen en Marije bij Patrick. Er werdt gister een amber allert uitgegeven dat er kans was op een orkaan. Dat vonden de kids wel spannend. En het onweerde behoorlijk toen we naar bed gingen en ik heb samen met Leon nog uit zijn kleine raampje de onweersschichten bekeken. Wow!

Vanmorgen voelde ik me een sardientje in een blikje, Leon was vanacht zoveel opgeschoven dat ik in de punt van de koof lag🤣 geeft niks hij is in ieder geval niet naar beneden gevallen!

Even gedouched en de laatste spullen in de koffer. Even er bovenop zitten en klik ze kunnen dicht. Band eromheen spannen en ready to go!

We hebben ontbeten bij Paul en Janita en even een bakkie koffie en thee en we vertrekken. Op naar Calgary airport. Dat is nog 2 uur rijden. We legen de tanks nog even in Ponoka en rijden naar Calgary onderweg valt Marije al in slaap. Vermoeiend zo’n reis!😉

Als snel vinden waar we de camper in moeten leveren.Het is er niet druk maar je moet wel geduld hebben hier...Er komt een man ons helpen en gaat de camper controleren. Tja we hebben een steentje op de ruit gehad, maar daar kunnen we niets aan doen. De tanks worden gecontroleerd of we ze wel allemaal bijgevuld hebben😉alles is okay en we mogen gaan. De taxi staat voor en brengt ons gelijk naar de airport. Daar aangekomen zijn we natuurlijk veelste vroeg, maar genoeg winkeltjes om even rond te neuzen. Na even gewacht te hebben kunnen we onze koffers kwijt en kunnen we door de security. En ja hoor er rollen weer twee de verkeerde kant op. Of we iets scherps tussen het kinderspeelgoed hebben? Nee hoor, we mogen weer verder..

We moeten nog wel even wachten, dus struinen we hier ook even langs de shops en zoeken wat te eten.( wat ook glutenvrij is..) En ja bij navraag bij de Subway hebben ze ook glutenvrij brood, jammie we hadden trek dus zo’n broodje gaat er wel in😃. De kids vermaken zich uitstekend en de tijd vliegt om en we mogen boarden.

1. MJ:
    3 augustus 2019