Camping Bissen

26 april 2022 - Heiderscheidergrund, Luxemburg

We reden van Nederland door duitsland door België naar Luxemburg man wat een wereldreis🤣 we reden in Nederland in de ☀️In Duitsland werd het al donkerder (we zagen daar nog een bruinkool mijn met hele grote kranen)

Bruinkool mijn

in België was het mistig.Temperatuur schoot naar beneden. Patrick verklaarde mij voor gek dat ik zei we moeten een kacheltje mee. Maar als dit het wordt denk ik dat we er goed aan hebben gedaan.

Mistig in België temp: 8C
We waren rond half 4 op de camping we hadden voortijd toch even een mail gestuurd of er nog een plekje was en die was er aan het water. We mogen blijven zolang we willen, we gaan het zien. Het is 8 graden inmiddels.Maar toen we de tent op gingen zetten ging de zon schijnen!🌞

Aangekomen op camping bissen
Aan het water, kan niet beter voor de kids.Leon:’mam moet je eens kijken hoe prachtig!’

9DDC78A0-573F-4C81-8BF1-85CA62B8F9B5
De eenden lopen al om ons heen, ja leuk! Ik geloof dat het vliegennet straks gebruikt moet worden als eenden net🙊

F253D0E5-8951-4181-92B9-EFA6EABE38D8
Maar een mooi plekje is het zeker! De eigenaar van de camping ons plaats nummer doorgegeven zoals beloofd.Er is een heel klein winkeltje ofwel kasten met wat voedingsmiddelen en drinken. Een klein visspullen assortiment dat vond Leon wel mooi natuurlijk. Een binnenspeelplaats voor de kids en er is een restaurantje.

1B830134-F2B5-4A60-BF6C-EE054D83531C
Een kleine waterval dicht bij onze tent, jaja dat wordt vannacht weer lopen naar de 🚾maakt niet uit een mooi plekje is het, en je hoeft niet met een🧻onder de arm Robert.

Even naar een supermarkt geweest, want onze kok ging aan de slag

De kok
Spaghetti wordt er klaar gemaakt, zijn hulpje deed ook goed haar best.Zijn hulpje
Maar als je even niet oplet..Weg kok
..is je kok er vandoor, het mooiste is het eten toch rechtstreeks uit de natuur… er werdt een forelletje gevangen, maar ook weer terug geplaatst.

Smullen
Eindelijk kon er gegeten worden, maar gauw naar binnen want het begint te regenen.

In de tent dinerenWe dineren maar in de tent, een toetje en dan de afwas. Pap, mam weer met de hand ja. De kids hun chillpak aan en gelukkig hebben ze gratis Wifi op de camping. Wat moet je tegenwoordig zonder je Wiefie? 🤪