Dinsdag 23 Juli van Kamloops naar Golden.

23 juli 2019 - Golden, Canada

Vanochtend opgestaan en nog even lekker gedouched, gewoon omdat het kanšŸ˜‰ Even ontbijten, stroom en water weer van de camper, lijkt anders zo lullig als we wegrijden met kabels er nog inšŸ¤Ŗ

Vandaag weer een lange rit voor de boeg, we willen als het even kan toch in Golden aankomen. We slaan nog even wat boodschappen in ,in de plaatselijke walmart en gaan op stap. Wederom een prachtige route! Er wordt momenteel heel veel aan de weg gewerkt en er is veel politie op de weg. Is dit na aanleiding van de moord die in BC heeft plaatsgevonden? We rijden flink door en in de camper hebben we al de kerst en sinterklaas liedjes voorbij horen komen van Leon en Marije en nietĀ te vergeten het 2 tonige WilhelmusšŸ¤£šŸ¤£

Ze hebben met zn tweeen de grootste lol en wij genieten mee van hun grote fantasie, eigenlijk gaat het nergens overšŸ¤Ŗ. Ze hebben het over wie er op hun verjaardag is geweest en de jaarwisseling Ā wordt ook even doorgenomen , het gaat over thunderklep ofzošŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£

Aan de sfeer ligt het niet!

We komen weer door afgelegen gebieden en hoopten wat wild te zien, helaas de beren liggen ergens te poedelen in een riviertje denken we, we geven ze groot gelijk het is best warmā˜€ļø.

Eenmaal in golden vinden we al gauw een camping, genoeg plekjes over! Dus wie nog zin heeft om te komen: we staan op camping Whispering Spruce Campground in Golden. Leuk uitzicht op de bergen en prima sanitair!

Tot dan!

Fotoā€™s

1. Inge:
    24 juli 2019
    Kom er aan.....
    O nee, moet nog ff werken.

Allemaal wel herkenbaar van de reis die ik met Martin in 2006 heb gedaan.