Maandag 20 Juli

20 juli 2020 - Artemare, Frankrijk

Ja en er was weer🌞heel veel 🌞.

We zijn maar even de schaduw ingekropen daarbuiten zo warm! Allemaal weer in het zwembad te vinden.

Tussen de middag hebben we een broodje hamburger gemaakt en Leon ging voor ons koken😃.

Gasfles eraan gemaakt, hamburgertjes bakken het ging hem goed af. We moesten hem vervolgens een cijfer geven voor z’n kookkunsten. Hij is geslaagd🎉met gemiddeld een 9.

Dat mag hij nog eens weer doen!

Daarna maar weer gauw verkoeling zoeken in het zwembad. Over de zwembad planken is niet meer te lopen. Je zal je voeten er kunnen verbranden. Ook vinden Leon en Marije weer nieuwe vriendjes om mee te spelen. Je ziet en hoort ze dan gelijk niet meer. Het is een afgesloten camping dus je hoeft niet ver om ze weer te vinden.

Niemand heeft nog zin in het avond eten en we bedenken dan nog even naar een waterval te gaan iets verder op.

We gebruiken google maps om er te komen maar hij stuurt ons de berg op(what’s new🤦🏼‍♀️) prachtig uitzicht overigens.. maar dan wijst google maps opeens de weg af over een kiezelpad... dit besluiten we maar niet te doen. En rijden vervolgens naar de rue de clairefontaine ( ja logisch als je naar cascade de claire fontaine wilt. We zijn er daarna ook zo.

We zijn hier al eens eerder geweest maar het blijft fantastisch. Het water is overigens ijskoud! We rijden daarna naar de camping en beginnen aan het avondeten 20.30 uur. Leon wil wel helpen, hij gaat goed van start maar nadat hij zich 2 x heeft gebrand is hij er klaar mee.

We hebben heerlijk en vooral gezellig gegeten. De kids speelden nog een potje mens erger je niet, ze zaten met zn 2 - en in de slaaptent maar ze hadden zo verschrikkelijke lol dat ze ze aan de andere kant van het dorp gehoord moeten hebben.🤣🤣Genieten. We hebben al wat spulletjes bij elkaar gepakt want morgen verlaten we na 6 nachten deze camping en trekken dan weer naar boven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zussie:
    20 juli 2020
    Heerlijk!! Leon mag opa vast op zondag wel helpen met de hamburgers
  2. Marloes blaauw:
    21 juli 2020
    Weer heerlijke verhalen. Fijn zo'n extra kok! Wat moeten de Kids ook zonder een zwembad. 😊