Vang de forel!2 Mei

3 mei 2022 - Heiderscheidergrund, Luxemburg

Zo goedemorgen, ik was er gisteravond niet meer aan toegekomen maar nog even de dag van gisteren!😃 Leon was nog geen 10 minuten uit de tent of hij kwam alweer met een kletspoot terug🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️. Nou de schoen maar weer in de boom gehangen om te drogen. Even een ontbijt en dan was de planning om naar Luxemburg stad te gaan .

Maar het zonnetje was zo lekker aanwezig☀️ En we hadden de kids beloofd nog een dag te mogen vissen. Dus hebben we voor de kids voor alletwee, (Marije heeft ook de smaak te pakken) een vergunning gehaald. De boete is E 250,- en al je visspullen kwijt.
De kids hadden weer een smile van oor tot oor!

Hengels in de aanslag en gaan!

Wat een plezier!Vangst van de dag!

En gelijk beet!🎣

Westrijdje met Papa
Ook samen een wedstrijd tegen papa, wat een lol!

En daar ging Wout weer🙊
En Wout had het maar druk met de kids. Hij heeft een waadpak en als de spinner of dobber weer vast zat in de boom of onder een steen was hij de redder in nood.

Bbq
‘s avonds werd het vosje gebakken op de bbq.

Lekker hoor!

Yummie!

Heerlijk gegeten en voor degene die geen vis lust ging de hamburger op de bbq.

Broodje hamburgerTot ‘s avonds laat hebben de kids zoveel plezier beleefd aan het vissen. Zie ook de video’s😉

‘s avonds kreeg ik last van mn buik, ik hoop niet van de vis, had het nog zo goed doorgebakken. Vanochtend werd ik ook wakker met buikpijn, gauw weer naar de wc. Getsie hopen dat het snel beter word.

We gaan zien wat de dag van vandaag brengt. We gaan met de trein naar Luxemburg stad!

vakantie groetjes!😘