1 mei

1 mei 2022 - Heiderscheidergrund, Luxemburg

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijt in de tent want het was te koud om buiten te  eten. Een heerlijk vers glutenvrijnrood gaat er wel in.

Vers glutenvrij brood

Na het douchen ons vermaakt met spelletjes in de tent en Leon met Wout aan het vissen

Skip bo

Wie heeft gewonnen!
Na 12 uur besloten we de wandelschoenen aan te doen en nog een wandeling te doen vanaf de camping. Het begon met een behoorlijke klim naar boven. Toen we eenmaal boven waren even een pitstop op een bankje en genieten van het uitzicht.

KlimmenUitzicht op camping

Brem in bloeiBloeiende brem

Aan de klimUitzichtViewUitzichtPitstop

Met zn 4 en
onderweg kwamen we weer prachtige bloemen en planten tegen waar de rest geen oog voor heeft en het alleen irritant vind dat mama weer een foto moet maken.

MosBloempjeBijenkasten

Tijdens de wandeling kwamen we nog wat bijenkasten tegen. Ik mocht niet te dicht bijkomen was te gevaarlijk zeiden de kinderen maar altijd leuk om te zien hoe druk de bijen zijn. Ik vond nog een stukje was dat heeft Leon meegenomen.

Even wat eten
En ja daar was opgegeven moment weer het moment, tja hoe nu verder🤷🏻‍♀️Met stafkaarten kom je een eind. Maar toch langs de gevaarlijke weg weer naar beneden via de andere camping weer bij de tent gekomen

.Stroompje

Bij dit watertje dacht Leon dat hij waterdichte schoenen had. Dat is ook zo maar niet als het over de rand gaat.. gevolg kletspoot ,natte broek.

We zitten nog even wat te drinken en wat loopt daar over Marije haar gezicht? Inderdaad een teek! Jakkiebah. Gauw weggehaald en voor het slapen gaan iedereen nog eens gecontroleerd.

Eten voor morgenavond
Leon ving met Wout nog even het eten voor morgenavond( het is beter dat de vis een dag ligt voordat je hem consumeert) het is een wilde forel, we zijn benieuwd hie het gaat smaken.

Na het avond eten ben ik met Leon nog even maar voor gelopen. Zagen daar nog een leuke VW bus.

Te grappig!

en Leon wilde graag nog even bij het water spelen. Check ook de videos.😉

Leon krijgt geen genoeg van het water
Dan weer het bed in, Leon vond het zo zwaar de berg op gaan, hij dacht toch echt dat het aan zijn schoenen ligt🙊Helaas jongen wij hadden het ook zwaar🤪

1. Jannie:
    2 mei 2022
    😂😂😂😂😂 natuurlijk ligt het aan zijn schoenen...... heerlijk ventje is het ook......